Iskalni´┐Żka optimizacija spletne strani

Zakaj iskalniška optimizacija?

Vzrok optimizacije: premalo obiska na spletni strani.

Cilj optimizacije: ve─Ź obiska na spletni strani.
Raziskave so pokazale, da kar 75 % obiskovalcev spleta zaklju─Źi z iskanjem po pregledu prve strani zadetkov v spletnem iskalniku, le 93 % zaklju─Źi po pregledu ┼íe druge strani, 7 % pa jih pregleda ┼íe tretjo.

Torej je zelo pomembno, da ste na prvi strani zadetkov iskalnika, to pa sku┼ía dose─Źi iskalni┼íka optimizacija spletne strani.

Sponzorirane povezave

Vsak spletni iskalnik nudi na prvih mestih sponzorirane povezave, ┼íele nato pa se za─Źnejo pravi zadetki iskalnika.

Sponzorirane povezave so ravno tako primerne za pove─Źanje prometa na spletni strani. To so zadetki iskalnika, za katere pla─Źamo, da smo med njimi. Jasno so ozna─Źeni kot sponzorirane povezave - reklame.

Iskalniška optimizacija vs. Sponzorirane povezave

Iskalniška optimizacija spletnih strani ima kar nekaj prednosti pred sponzoriranimi povezavami:
  • je cenej┼ía, ┼íe zlasti na dolgi rok
  • ljudje lahko gledajo na sponzorirane povezave kot na reklame (saj v bistvu so), zato jih ne obravnavajo enako kot ostale zadetke iskalnika in tako neradi klikajo na njih
Najbolj┼íe rezultate pove─Źanja prometa na spletni strani dokazano ponuja prav iskalni┼íka optimizacija spletnih strani.