Iskalni�ka optimizacija spletne strani

Zakaj iskalniška optimizacija?

Vzrok optimizacije: premalo obiska na spletni strani.

Cilj optimizacije: več obiska na spletni strani.
Raziskave so pokazale, da kar 75 % obiskovalcev spleta zaključi z iskanjem po pregledu prve strani zadetkov v spletnem iskalniku, le 93 % zaključi po pregledu še druge strani, 7 % pa jih pregleda še tretjo.

Torej je zelo pomembno, da ste na prvi strani zadetkov iskalnika, to pa skuša doseči iskalniška optimizacija spletne strani.

Sponzorirane povezave

Vsak spletni iskalnik nudi na prvih mestih sponzorirane povezave, šele nato pa se začnejo pravi zadetki iskalnika.

Sponzorirane povezave so ravno tako primerne za povečanje prometa na spletni strani. To so zadetki iskalnika, za katere plačamo, da smo med njimi. Jasno so označeni kot sponzorirane povezave - reklame.

Iskalniška optimizacija vs. Sponzorirane povezave

Iskalniška optimizacija spletnih strani ima kar nekaj prednosti pred sponzoriranimi povezavami:
  • je cenejša, še zlasti na dolgi rok
  • ljudje lahko gledajo na sponzorirane povezave kot na reklame (saj v bistvu so), zato jih ne obravnavajo enako kot ostale zadetke iskalnika in tako neradi klikajo na njih
Najboljše rezultate povečanja prometa na spletni strani dokazano ponuja prav iskalniška optimizacija spletnih strani.